obsah
|
zápatí
Univerzita Palackého v Olomouci
www.ezak.cz
čeština
English
navigace
|
zápatí
hlavní stránka
»
veřejné zakázky
»
UPOL/ARTECA – Hmotnostní spektrometr s vysokou rozlišovací schopností vybavený iontovou mobilitou
»
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Bezpečnostní upozornění
x
Blíží se konec Vašeho sezení. Pokud neprovedete v následující minutě žádnou akci, budete automaticky odhlášen(a).
x
x
x
Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Název formuláře
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Zobrazení veřejné zakázky
Název, druh a popis předmětu
Název:
UPOL/ARTECA – Hmotnostní spektrometr s vysokou rozlišovací schopností vybavený iontovou mobilitou
Druh veřejné zakázky:
Dodávky
Stručný popis předmětu:
Předmětem plnění veřejné zakázky je dodávka, instalace, zaškolení obsluhy kvalifikovaným pracovníkem a zajištění záručního servisu 1 ks kompletního zařízení hmotnostního spektrometru (dále jen „IM-MS“) s vysokou rozlišovací schopností (min. 40 000) dovolující získat informaci o sumárním vzorci a současně jako tandemový přístroj poskytující fragmentační spektra pro určení struktury popř. pro zvýšení selektivity stanovení. Požadováno je vybavení přístroje iontovou mobilitou pro zvýšení selektivity měření a s možností určit kolizní srážkový průřez analyzovaných látek. Základní vybavení bude tvořit ionizace elektrosprejem pro analýzu roztoků a realizaci spojení s kapalinovou nebo superkritickou fluidní chromatografií (příslušné chromatografy nejsou součástí dodávky). Dále musí být zařízení vybaveno iontovým zdrojem pro analýzu pevných vzorků včetně zobrazování distribuce chemických sloučenin na měřeném povrchu.
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.upol.cz)
Kontakt:
Mgr. Petra Jungová, LL.M.
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky:
nadlimitní
Druh zadávacího řízení:
otevřené řízení
Elektronické podpisy:
umožnit dodavatelům odesílat zadavateli zprávy (námitky apod.)
vyžadovat od dodavatelů elektronický podpis při komunikaci
vyžadovat od zadavatele elektronický podpis při komunikaci
Zadávací dokumentace:
neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace:
žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení:
oznámením do VVZ
Datum předložení nabídky:
16.07.2019 09:00
Datum zahájení:
06.06.2019 13:00
Důvěrné informace:
skrýt seznam účastníků na Profilu (vybraný dodavatel bude uveden)
Informace o zadání zakázky:
skrýt informace o výsledku zakázky na Profilu (blok Plnění smlouvy)
navigace
|
obsah
2006 – 2024 © Univerzita Palackého v Olomouci
Prohlášení o přístupnosti
Cookies
Manuály
QCM - o software