obsah
|
zápatí
Univerzita Palackého v Olomouci
www.ezak.cz
čeština
English
navigace
|
zápatí
hlavní stránka
»
veřejné zakázky
»
LF/UPOL – dodávka laboratorního nábytku ústavu imunologie
»
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Bezpečnostní upozornění
x
Blíží se konec Vašeho sezení. Pokud neprovedete v následující minutě žádnou akci, budete automaticky odhlášen(a).
x
x
x
Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Název formuláře
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Zobrazení veřejné zakázky
Název, druh a popis předmětu
Název:
LF/UPOL – dodávka laboratorního nábytku ústavu imunologie
Druh veřejné zakázky:
Dodávky
Stručný popis předmětu:
Předmětem plnění veřejné zakázky je:
a) dodávka, doprava a montáž laboratorního nábytku do rekonstruovaných prostor ústavu imunologie Lékařské fakulty Univerzity Palackého v Olomouci;
b) zpracování dokumentace skutečného provedení dodávky interiérového vybavení ve dvou vyhotoveních v listinné podobě a 1x v elektronické podobě na CD;
c) úklid a odvoz všech obalů a dalších materiálů používaných při vlastní montáži v souladu s ustanoveními zákona č. 185/2001 Sb., o odpadech a o změně některých dalších zá-konů, ve znění pozdějších předpisů z místa plnění.
Podrobná technická specifikace je vymezena přílohou č. 4 této Výzvy – projektová dokumentace a přílohou č. 5 této Výzvy – Soupis prvků s výkazem výměr (zpracovala společností Hexaplan International spol. s r.o., se sídlem Šámalova 720/72, Zábrdovice, 615 00 Brno, IČO: 60745665 v 08/2020).
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.upol.cz)
Kontakt:
Mgr. Petra Jungová, LL.M.
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky:
VZ malého rozsahu
Druh zadávacího řízení:
VZ malého rozsahu s uveřejněním v E-ZAK, s výzvou
Elektronické podpisy:
umožnit dodavatelům odesílat zadavateli zprávy (námitky apod.)
vyžadovat od dodavatelů elektronický podpis při komunikaci
vyžadovat od zadavatele elektronický podpis při komunikaci
Zadávací dokumentace:
neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace:
žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení:
dle interních předpisů
Datum předložení nabídky:
22.04.2021 09:00
Datum zahájení:
06.04.2021 13:00
Důvěrné informace:
skrýt seznam účastníků na Profilu (vybraný dodavatel bude uveden)
Informace o zadání zakázky:
skrýt informace o výsledku zakázky na Profilu (blok Plnění smlouvy)
navigace
|
obsah
2006 – 2024 © Univerzita Palackého v Olomouci
Prohlášení o přístupnosti
Cookies
Manuály
QCM - o software