obsah
|
zápatí
Univerzita Palackého v Olomouci
www.ezak.cz
čeština
English
navigace
|
zápatí
hlavní stránka
»
veřejné zakázky
»
Institute of Molecular and Translational Medicine – Restore of robotic platform for HTS/HCA
»
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Bezpečnostní upozornění
x
Blíží se konec Vašeho sezení. Pokud neprovedete v následující minutě žádnou akci, budete automaticky odhlášen(a).
x
x
x
Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Název formuláře
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Zobrazení veřejné zakázky
Název, druh a popis předmětu
Název:
Institute of Molecular and Translational Medicine – Restore of robotic platform for HTS/HCA
Druh veřejné zakázky:
Dodávky
Stručný popis předmětu:
The subject of the performance in the public tender involves the supply of the following equipment for restoring of the robotic platform for high throughput screening/high content analysis.
According to Section 35 of the Act, the public tender is divided into four (4) separate lots, while the Supplier may submit its tender for any of the lots of the public contract, it may also submit its tender for all lots of the public contract:
A. Washing and pipetting equipment for microtiter plates
B. Contactless Liquid Dispenser for dispensing nanoliters volumes
C. Decaping device
D. Automatic and flexibile pipetting platform
The expected value of the public tender amounts to EUR 923 750 without VAT, divided as follows:
The expected value of the LOT A amounts to EUR 78 000 without VAT.
The expected value of the LOT B amounts to EUR 168 950 without VAT.
The expected value of the LOT C amounts to EUR 82 500 without VAT.
The expected value of the LOT D amounts to EUR 594 300 without VAT.
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
via E-ZAK (https://zakazky.upol.cz)
Kontakt:
Mgr. Petra Jungová, LL.M.
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky:
nadlimitní
Druh zadávacího řízení:
otevřené řízení
Elektronické podpisy:
umožnit dodavatelům odesílat zadavateli zprávy (námitky apod.)
vyžadovat od dodavatelů elektronický podpis při komunikaci
vyžadovat od zadavatele elektronický podpis při komunikaci
Zadávací dokumentace:
neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace:
žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení:
oznámením do VVZ
Datum předložení nabídky:
07.05.2021 09:00
Datum zahájení:
23.03.2021 11:00
Důvěrné informace:
skrýt seznam účastníků na Profilu (vybraný dodavatel bude uveden)
Informace o zadání zakázky:
skrýt informace o výsledku zakázky na Profilu (blok Plnění smlouvy)
navigace
|
obsah
2006 – 2024 © Univerzita Palackého v Olomouci
Prohlášení o přístupnosti
Cookies
Manuály
QCM - o software