obsah
|
zápatí
Univerzita Palackého v Olomouci
www.ezak.cz
čeština
English
navigace
|
zápatí
hlavní stránka
»
veřejné zakázky
»
Vybudování nových pracovních prostor CPSSP UP v Olomouci (PdF Žižkovo nám. 5, rekonstrukce části 1. PP)
»
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Bezpečnostní upozornění
x
Blíží se konec Vašeho sezení. Pokud neprovedete v následující minutě žádnou akci, budete automaticky odhlášen(a).
x
x
x
Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Název formuláře
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Zobrazení veřejné zakázky
Upřesnění výsledku zadávacího řízení
Rámcová dohoda:
Ne
Příkazní smlouva:
Ne
Název, druh a popis předmětu
Název:
Vybudování nových pracovních prostor CPSSP UP v Olomouci (PdF Žižkovo nám. 5, rekonstrukce části 1. PP)
Druh veřejné zakázky:
Stavební práce
Stručný popis předmětu:
Předmětem veřejné zakázky jsou stavební práce spočívající v rekonstrukci části prostor 1.PP budovy Pedagogické fakulty Univerzity Palackého v Olomouci, Žižkovo nám. 5. Jedná se o komplexní rekonstrukci stávajících nevyužívaných prostor (místností, sociálních zařízení a chodeb) ev. č. P1.10 až P1.21 dříve sloužících jako tzv. Relax centrum na nové pracovní prostory a pracovní zázemí Centra podpory studentů se specifickými potřebami Univerzity Palackého v Olomouci (CPSSP). Rekonstruované prostory budou upraveny v souladu s bezbariérovými standardy a umožní vybudování jednotlivých pracovních míst odpovídajících potřebám jejich uživatelů jak z řad pracovníků, tak z řad uživatelů služeb CPSSP, tedy studentů se specifickými potřebami. Dojde tak ke značnému zvýšení komfortu pro všechny uživatele CPSSP a přímému propojení jednotlivých dosud separovaných pracovníků CPSSP, což povede k dalšímu zvýšení kvality poskytovaných služeb CPSSP.
Místo plnění:
Olomouc
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.upol.cz)
Kontakt:
Mgr. Petra Vopálková
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky:
nadlimitní
Druh zadávacího řízení:
otevřené řízení
Elektronické podpisy:
umožnit dodavatelům odesílat zadavateli zprávy (námitky apod.)
vyžadovat od dodavatelů elektronický podpis při komunikaci
vyžadovat od zadavatele elektronický podpis při komunikaci
Zadávací dokumentace:
neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace:
žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení:
oznámením do VVZ
Datum předložení nabídky:
30.05.2025 09:00
Datum zahájení:
25.04.2025 13:00
Důvěrné informace:
skrýt seznam účastníků na Profilu (vybraný dodavatel bude uveden)
Informace o zadání zakázky:
skrýt informace o výsledku zakázky na Profilu (blok Plnění smlouvy)
Dle zákona:
nezobrazovat informaci o verzi ZZVZ
Elektronické nabídky a žádosti o účast
Odtajnění el. nabídek (žádostí o účast):
vyžadovat elektronický podpis při udělení souhlasu k otevření
souhlas k otevření se uděluje pro všechny nabídky/žádosti/návrhy najednou
[info]
navigace
|
obsah
2006 – 2025 © Univerzita Palackého v Olomouci
Prohlášení o přístupnosti
Cookies
Manuály
QCM - o software