obsah
|
zápatí
Univerzita Palackého v Olomouci
www.ezak.cz
English
čeština
navigace
|
zápatí
home
»
veřejné zakázky
»
CATRIN/UPOL – Rukavicový box pro práci v inertní atmosféře
»
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Security warning
x
Your session is near the end. If you do not perform any action in the next minute you will be singed out.
x
x
x
Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Název formuláře
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Zobrazení veřejné zakázky
Upřesnění výsledku zadávacího řízení
Rámcová dohoda:
Ne
Příkazní smlouva:
Ne
Název, druh a popis předmětu
Název:
CATRIN/UPOL – Rukavicový box pro práci v inertní atmosféře
Druh veřejné zakázky:
Dodávky
Stručný popis předmětu:
Předmětem plnění veřejné zakázky je dodávka jednoho kusu rukavicového boxu (dále také „glovebox“) pro práci v inertní atmosféře. Rukavicový box musí být vyroben z nerezavějící oceli, stejně jako všechny jeho aktivní součásti. Musí být dodán jako systém s jednou pracovní plochou, dvěma přechodovými komorami na pravé straně rukavicového boxu a jednou vyhřívanou přechodovou komorou na levé straně. Box musí mít zabudovanou jednotku čištění plynů, která odstraňuje kyslík a vlhkost z vnitřního prostoru.
Předmětem veřejné zakázky je vedle samotné dodávky také instalace, zaškolení obsluhy a zajištění záručního servisu. Podrobná technická specifikace je uvedena viz čl. 2 odst. 2.2 Zadávací dokumentace.
Místo plnění:
Olomouc
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.upol.cz)
Kontakt:
Ing. Lucie Čtvrtlíková
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky:
nadlimitní
Druh zadávacího řízení:
otevřené řízení
Elektronické podpisy:
umožnit dodavatelům odesílat zadavateli zprávy (námitky apod.)
vyžadovat od dodavatelů elektronický podpis při komunikaci
vyžadovat od zadavatele elektronický podpis při komunikaci
Zadávací dokumentace:
neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace:
žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení:
oznámením do VVZ
Datum předložení nabídky:
29.10.2025 09:00
Datum zahájení:
17.09.2025 11:00
Důvěrné informace:
skrýt seznam účastníků na Profilu (vybraný dodavatel bude uveden)
Informace o zadání zakázky:
skrýt informace o výsledku zakázky na Profilu (blok Plnění smlouvy)
Dle zákona:
nezobrazovat informaci o verzi ZZVZ
Elektronické nabídky a žádosti o účast
Příjem elektronických nabídek:
Ano (elektronické nabídky přes E-ZAK)
Odtajnění el. nabídek (žádostí o účast):
vyžadovat elektronický podpis při udělení souhlasu k otevření
souhlas k otevření se uděluje pro všechny nabídky/žádosti/návrhy najednou
[info]
navigace
|
obsah
2006 – 2025 © Univerzita Palackého v Olomouci
Declaration of accessibility
Cookies
Manuals
QCM - about software