Public contract: Tiskárny, kopírky, scannery a multifunkční zařízení 019-2013

Information on public contract

procurement procedure phase Awarded (archived)
Contract was awarded.
DBID: 1228
System number: P13V00000412
Under the Act: no. 137/2006 Coll.
Registration number in VVZ: 361541
Dynamic purchasing system:
Dynamický nákupní systém tiskáren, kopírek, scannerů a multifunkčních zařízení pro běžné kancelářské využití pro Univerzitu Palackého v Olomouci
Date of start: 25.07.2013
Request to participate in DPS submit until: 12.08.2013 09:00
Tender submit to: 15.10.2013 09:00

Title, type and description of public contract

  • Title: Tiskárny, kopírky, scannery a multifunkční zařízení 019-2013
  • Type of public contract: Supplies

Brief subject description:
Předmětem veřejné zakázky jsou dodávky:- Tiskáren pro běžné kancelářské využití- Kopírek pro běžné kancelářské využití- Scannerů pro běžné kancelářské využití- Multifunkčních zařízení pro běžné kancelářské využití- Příslušenství k tiskárnám, kopírkám, scannerům a multifunkčním zařízením

Procedure type, estimated value

  • Procedure: contract in DPS commenced by notice
  • Public contract regime: above-the-threshold
  • Estimated value: n/a

Contracting authority

  • Official name: Univerzita Palackého v Olomouci
  • CRN: 61989592
  • Postal address:
    Křížkovského 511/8
    771 47 Olomouc
  • Contracting authority profile identification in VVZ: 60050144

Contact address

Tenders or requests to participate submit to:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.upol.cz)

Subject items

Procurement documents

Explanation, completion, changes of procurement documents

No explanation, completion or changes of procurement documents to show. Check also the block Procurement documents.

Evaluation of the tenders

Public documents

Forms

URL addresses

Contract performance