Public contract: Počítačové sestavy, notebooky a monitory 2014-2020 – 73/2018

Information on public contract

procurement procedure phase Cancelled (archived)
Contract/contest was canceled.
DBID: 3499
System number: P18V00000506
Under the Act: no. 134/2016 Coll.
Dynamic purchasing system:
Dynamický nákupní systém počítačových sestav, monitorů a notebooků pro Univerzitu Palackého v Olomouci, 2014-2022
Date of commence: 26.09.2018
Tender submit to: 19.10.2018 09:00
Cancel date: 01.11.2018

Title, type and description of public contract

  • Title: Počítačové sestavy, notebooky a monitory 2014-2020 – 73/2018
  • Type of public contract: Supplies

Brief subject description:
Předmětem veřejné zakázky je dodávka kancelářského ICT vybavení, jejíž výčet včetně technické specifikace a požadovaného množství je uveden v příloze č. 1A Zadávací dokumentace, která tvoří současně tabulku pro vyplnění nabídkových cen jednotlivých položek a současně celé zakázky, přičemž v příloze č. 1B Zadávací dokumentace jsou uvedeny technické parametry požadavků Zadavatele uvedených v příloze č. 1A Zadávací dokumentace.

Procedure type, estimated value

  • Procedure: contract in DPS commenced by invitation
  • Public contract regime: above-the-threshold
  • Estimated value: 270 000 Kč without VAT

Contracting authority

  • Official name: Univerzita Palackého v Olomouci
  • CRN: 61989592
  • Postal address:
    Křížkovského 511/8
    771 47 Olomouc
  • Contracting authority profile identification in VVZ: 60050144

Contact address

Tenders or requests to participate submit to:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.upol.cz)

Contact

Subject items

Procurement documents

Explanation, completion, changes of procurement documents

Public documents

Forms

URL addresses

List of tenderers