Public contract: Počítačové sestavy, notebooky a monitory 2014-2020 – 31/2019

Information on public contract

procurement procedure phase Awarded (archived)
Contract was awarded.
DBID: 3783
System number: P19V00000221
Under the Act: no. 134/2016 Coll.
Dynamic purchasing system:
Dynamický nákupní systém počítačových sestav, monitorů a notebooků pro Univerzitu Palackého v Olomouci, 2014-2022
Date of commence: 13.08.2019
Tender submit to: 26.08.2019 09:00

Title, type and description of public contract

  • Title: Počítačové sestavy, notebooky a monitory 2014-2020 – 31/2019
  • Type of public contract: Supplies

Brief subject description:
Předmětem veřejné zakázky je dodávka kancelářského ICT vybavení, jejíž výčet včetně technické specifikace a požadovaného množství, je uveden v příloze č. 1A Zadávací dokumentace, která tvoří současně tabulku pro vyplnění nabídkových cen jednotlivých položek a současně celé zakázky, přičemž v příloze č. 1B Zadávací dokumentace jsou uvedeny technické parametry požadavků Zadavatele uvedených v příloze č. 1A Zadávací dokumentace.

Procedure type, estimated value

  • Procedure: contract in DPS commenced by invitation
  • Public contract regime: above-the-threshold
  • Estimated value: 45 100 Kč without VAT

Contracting authority

  • Official name: Univerzita Palackého v Olomouci
  • CRN: 61989592
  • Postal address:
    Křížkovského 511/8
    771 47 Olomouc
  • Contracting authority profile identification in VVZ: 60050144

Contact address

Tenders or requests to participate submit to:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.upol.cz)

Contact

Subject items

Procurement documents

Qualifications documentation not provided (or is part of procurement documents).

Procurement documents are provided electronically with direct access.

Procurement documents - files download

No records to display

Explanation, completion, changes of procurement documents

No explanation, completion or changes of procurement documents to show. Check also the block Procurement documents.

Evaluation of the tenders

The method of evaluation of tenders

  • tender economic advantage
  • tender variants are not accepted

Evaluation criteria


Order Name Unit Orientation Weighting Min/Max Action
1. Nejnižší nabídková cena CZK without VAT less is better - cost criterion 100 % not set criteria detail
Total 100 %

Public documents

 

Overview of public documents

Forms

No records to display.

URL addresses

URL title URL address Action
URL of the public contract in E-ZAK https://zakazky.upol.cz/vz00003783

Contract performance

List of tenderers

Name CRN Country of headquarters/place of business/habitation Tender price
in CZK without VAT
Tender price
in CZK with VAT
Excluded
Aricoma Systems a.s. 04308697 Czech Republic 44 970,00 54 413,70 No
Thein Systems a.s. 27675645 Czech Republic 39 100,00 47 311,00 No

Selected contractor


Date of contract conclusion: 12.09.2019

Name CRN Country of headquarters/place of business/habitation Contractual price
in CZK without VAT
Contractual price
in CZK with VAT
Thein Systems a.s. 27675645 Czech Republic 39 100,00 47 311,00

Value finally paid

State: Contract performance terminated
Contract performance year Price in CZK without VAT Price in CZK with VAT
2019 39 100,00 47 311,00