Public contract: Rámcová dohoda na dodávky kancelářského papíru a obálek pro potřeby Univerzity Palackého v Olomouci 2022 - 2023

Information on public contract

procurement procedure phase Awarded (archived)
Contract was awarded.
DBID: 4372
System number: P21V00000183
Under the Act: no. 134/2016 Coll.
Registration number in VVZ: Z2021-044164
Date of commence: 30.09.2021
Tender submit to: 18.10.2021 09:00

Title, type and description of public contract

  • Title: Rámcová dohoda na dodávky kancelářského papíru a obálek pro potřeby Univerzity Palackého v Olomouci 2022 - 2023
  • Type of public contract: Supplies
  • Contract for the framework agreement.

Brief subject description:
Předmětem této veřejné zakázky je uzavření rámcové dohody ve smyslu § 131 a násl. Zákona s jedním Dodavatelem na dodávky kancelářského papíru a obálek specifikovaných v příloze č. 1 a v příloze č. 2 této Dokumentace pro potřeby Univerzity Palackého v Olomouci. Rámcová dohoda bude s vybraným dodavatelem uzavřena na dobu určitou – na dobu dvou let od nabytí účinnosti příslušné rámcové dohody.

Procedure type, estimated value

  • Procedure type: simplified below-the-threshold procedure
  • Public contract regime: below-the-threshold
  • Estimated value: 2 800 000 Kč without VAT

Place of performance

  • Olomouc

Contracting authority

  • Official name: Univerzita Palackého v Olomouci
  • CRN: 61989592
  • Postal address:
    Křížkovského 511/8
    771 47 Olomouc
  • Contracting authority profile identification in VVZ: 60050144

Contact address

Tenders or requests to participate submit to:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.upol.cz)

Contact

Subject items

Procurement documents

Explanation, completion, changes of procurement documents

Other messages for the contract

Public documents

Forms

URL addresses

Contract performance