procurement procedure phase
Awarded
Contract was awarded.
DBID:
5753
System number:
P25V00000293 Under the Act: no. 134/2016 Coll.
Dynamic purchasing system:
Dynamický nákupní systém tonerů pro Univerzitu Palackého v Olomouci (2022-2026)
Date of commence:
07.10.2025
Tender submit to:
20.10.2025 09:00
Title, type and description of public contract
Title: Tonery a cartridge 21/2025
Type of public contract: Supplies
Brief subject description: Předmětem veřejné zakázky je dodávka originálního spotřebního materiálu pro tiskárny a kopírovací zařízení, jehož výčet včetně technické specifikace a požadovaného množství je uveden v příloze č. 1 zadávací dokumentace, která tvoří současně tabulku pro vyplnění nabídkových cen jednotlivých položek a současně celé zakázky.
Procedure type, estimated value
Procedure:
contract in DPS commenced by invitation
Public contract regime:
above-the-threshold
Estimated value:
278 130 Kč without VAT
Subsidy project identifier:
CZ.02.01.01/00/22_012/0006440; CZ.02.02.XX/00/23_022/0008873; NPO_UPOL_MSMT-2118/2024-4
Place of performance
Contracting authority
Official name: Univerzita Palackého v Olomouci
CRN: 61989592
Postal address:Křížkovského 511/8
77900 Olomouc
Contracting authority profile identification in VVZ: 60050144
Contact address
Tenders or requests to participate submit to:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.upol.cz)
Contact
Qualifications documentation not provided (or is part of procurement documents).
Procurement documents are provided electronically with direct access.
Procurement documents - files download
No records to display
No explanation, completion or changes of procurement documents to show. Check also the block Procurement documents.