Public contract: Kancelářské potřeby 03-2013

Information on public contract

procurement procedure phase Awarded (archived)
Contract was awarded.
DBID: 866
System number: P13V00000050
Under the Act: no. 137/2006 Coll.
Registration number in VVZ: 344766
Dynamic purchasing system:
Dynamický nákupní systém pro standardní kancelářské potřeby Univerzity Palackého v Olomouci
Date of start: 05.02.2013
Request to participate in DPS submit until: 19.02.2013 10:00
Tender submit to: 26.03.2013 10:00

Title, type and description of public contract

  • Title: Kancelářské potřeby 03-2013
  • Type of public contract: Supplies

Brief subject description:
Předmětem veřejné zakázky jsou dodávky:
- Kancelářské potřeby
- Plánovací systémy
- Drobné kancelářské vybavení
- Kancelářské potřeby z papíru a ostatní zboží
- Součásti a příslušenství psacích strojů
- Pytlíky a tašky
- Gumičky
- Kreslící pera

Procedure type, estimated value

  • Procedure: contract in DPS commenced by notice
  • Public contract regime: above-the-threshold
  • Estimated value: n/a

Contracting authority

  • Official name: Univerzita Palackého v Olomouci
  • CRN: 61989592
  • Postal address:
    Křížkovského 511/8
    771 47 Olomouc
  • Contracting authority profile identification in VVZ: 60050144

Contact address

Tenders or requests to participate submit to:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.upol.cz)

Subject items

Procurement documents

Qualifications documentation not provided (or is part of procurement documents).

Procurement documents are provided electronically with direct access.

Procurement documents - files download

Title Description File name Size
Odkaz na zadávací dokumentaci Odkaz na zadávací dokumentaci Dokument PDF Odkaz KP 03-2013.pdf 276.79 KB

Explanation, completion, changes of procurement documents

No explanation, completion or changes of procurement documents to show. Check also the block Procurement documents.

Evaluation of the tenders

Public documents

 

Overview of public documents

Title Description File name Size
Smlouva Smlouva Dokument PDF KS Smlouva MICOS KP 03-2013.pdf 4.58 MB
Zpráva o průběhu Zpráva o průběhu Dokument PDF písemná zpráva zadavatele KP 03-2013-1.pdf 194.57 KB

Forms

Form title Type State Published in E-ZAK Published in VVZ
Zjednodušené oznámení o zakázce v rámci dynamického nákupního systému 09 published 05.02.2013 n/a
KOPIE: Opravný interní formulář k veřejné zakázce E01 published 19.03.2013 ---
Opravný interní formulář k veřejné zakázce E01 invalidated 27.02.2013 ---
Opravný interní formulář k veřejné zakázce E01 invalidated 11.03.2013 ---
Interní formulář o zadání zakázky E03 published 03.04.2013 ---

URL addresses

Contract performance

List of tenderers

Name CRN Country of headquarters/place of business/habitation Tender price
in CZK without VAT
Tender price
in CZK with VAT
ASOPOL s.r.o. 25904990 Czech Republic n/a 129 337,00
MICOS spol. s r.o. 00533394 Czech Republic n/a 113 091,00

Selected contractor


Date of contract conclusion: 02.04.2013

Name CRN Country of headquarters/place of business/habitation Contractual price
in CZK without VAT
Contractual price
in CZK with VAT
MICOS spol. s r.o. 00533394 Czech Republic 93 464,00 113 091,00

Value finally paid

State: Contract performance terminated
Contract performance year Price in CZK without VAT Price in CZK with VAT
2013 93 464,00 113 091,00