Přijatá zpráva - vysvětlení, doplnění, změna dokumentace

Dynamický nákupní systém Dynamický nákupní systém tiskáren, kopírek, scannerů a multifunkčních zařízení pro běžné kancelářské využití pro Univerzitu Palackého v Olomouci
Odesílatel Petra Jungová
Organizace odesílatele Univerzita Palackého v Olomouci [IČO: 61989592]
Příjemce Všichni (včetně veřejnosti)
Datum 20.05.2012 07:03:44
Předmět Dodatečné informace č. 1

V souladu s § 49 zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, uveřejňujeme tímto dodatečnou informaci č. 1 k veřejné zakázce "Dynamický nákupní systém tiskáren, kopírek, scannerů a multifunkčních zařízení pro běžné kancelářské využití pro Univerzitu Palackého v Olomouci":
1. kontaktní osoba uvedená za zadavatele v zadávací dokumentaci se mění takto:
Kontaktní osoba ve věcech veřejné zakázky: Mgr. Petra Jungová tel.č.: +420 585 631 117, fax: 585 631 012, email: petra.jungova@upol.cz

2. V čl. 2.3. se upravuje výše smluvní pokuty za prodlení termínu dodání (str. 5 zadávací dokumentace) takto:
V případě prodlení Prodávajícího s dodáním jednotlivých částí předmětu smlouvy podle kupní smlouvy má Kupující nárok na smluvní pokutu ve výši 500,- Kč, a to za každý i započatý den prodlení s dodávkou dané části předmětu smlouvy, nebude-li v konkrétní výzvě v rámci zavedeného dynamického systému stanoveno jinak.

S pozdravem

Mgr. Petra Jungová