Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce

Název formuláře Opravný interní formulář k veřejné zakázce



Zobrazení veřejné zakázky

Název, druh a popis předmětu
Název: Elektronický systém spisové služby pro UP v Olomouci
Druh veřejné zakázky: Služby
Stručný popis předmětu: Předmětem veřejné zakázky je zajištění komplexního přijímání, rozdělování, oběhu, odesílání, uchovávání, spravování a vyřazování (skartování) dokumentů prostřednictvím dodání elektronického systému spisové služby (dále jen „ESSL“) a centrálního úložiště digitálních dokumentů - elektronické spisovny (dále jen „CUDD“) pro Zadavatele v souladu s platnou legislativou České Republiky a Evropské unie (zejména zákon č. 499/2004 Sb., o archivnictví a spisové službě, ve znění pozdějších předpisů, vyhláška č. 259/2012 Sb., o podrobnostech výkonu spisové služby, zákon č. 300/2008 Sb., o elektronických úkonech a autorizované konverzi dokumentů, ve znění pozdějších předpisů, zákon č. 297/2016 Sb., o službách vytvářejících důvěru pro elektronické transakce, ve znění pozdějších předpisů, nařízením Evropské unie eIDAS č. 910/2014 o elektronické identifikaci a důvěryhodných službách pro elektronické transakce na vnitřním evropském trhu, nařízením Evropské unie GDPR č. 2016/679 – Obecné nařízení o ochraně osobních údajů a dalšími právními předpisy a všemi povinnostmi, které jsou touto legislativou na Zadavatele kladeny, platným Národním standardem pro elektronické systémy spisové služby (NSESSS) a dalšími normami jako je PAdES (PDF Advanced Electronic Signatures) - podepisování PDF dokumentů, CAdES (CMS Advanced Electronic Signatures) - podepisování libovolných dokumentů, XAdES (XML Advanced Electronic Signatures) - podepisování XML dat (dále vše jen jako „platná legislativa“) v rámci podmínek a struktury Zadavatele.
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na: Křížkovského 511/8
771 47 Olomouc
Kontakt: Mgr. Petra Jungová, LL.M.
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky: nadlimitní
Druh zadávacího řízení: otevřené řízení
Elektronické podpisy:

Zadávací dokumentace: neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace: žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení: oznámením do VVZ
Datum předložení nabídky: 28.05.2018 09:00
Datum zahájení: 27.03.2018 15:00
Důvěrné informace:
Informace o zadání zakázky: