Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce

Název formuláře Opravný interní formulář k veřejné zakázce



Zobrazení veřejné zakázky

Upřesnění výsledku zadávacího řízení
Rámcová dohoda: Ne
Příkazní smlouva: Ne
Název, druh a popis předmětu
Název: CATRIN/UPOL – Rukavicový box pro práci v inertní atmosféře
Druh veřejné zakázky: Dodávky
Stručný popis předmětu: Předmětem plnění veřejné zakázky je dodávka jednoho kusu rukavicového boxu (dále také „glovebox“) pro práci v inertní atmosféře. Rukavicový box musí být vyroben z nerezavějící oceli, stejně jako všechny jeho aktivní součásti. Musí být dodán jako systém s jednou pracovní plochou, dvěma přechodovými komorami na pravé straně rukavicového boxu a jednou vyhřívanou přechodovou komorou na levé straně. Box musí mít zabudovanou jednotku čištění plynů, která odstraňuje kyslík a vlhkost z vnitřního prostoru.

Předmětem veřejné zakázky je vedle samotné dodávky také instalace, zaškolení obsluhy a zajištění záručního servisu. Podrobná technická specifikace je uvedena viz čl. 2 odst. 2.2 Zadávací dokumentace.
Místo plnění: Olomouc
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na: prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.upol.cz)
Kontakt: Ing. Lucie Čtvrtlíková
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky: nadlimitní
Druh zadávacího řízení: otevřené řízení
Elektronické podpisy:

Zadávací dokumentace: neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace: žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení: oznámením do VVZ
Datum předložení nabídky: 29.10.2025 09:00
Datum zahájení: 17.09.2025 11:00
Důvěrné informace:
Informace o zadání zakázky:
Dle zákona:
Elektronické nabídky a žádosti o účast
Příjem elektronických nabídek: Ano (elektronické nabídky přes E-ZAK)
Odtajnění el. nabídek (žádostí o účast):