Veřejná zakázka: Kancelářské potřeby 002-2012

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Zadáno (v archivu)
Zakázka byla zadána.
DBID: 501
Systémové číslo: P12V00000142
Dle zákona: č. 137/2006 Sb.
Evidenční číslo ve VVZ: 219057
Dynamický nákupní systém:
Dynamický nákupní systém pro standardní kancelářské potřeby Univerzity Palackého v Olomouci
Počátek běhu lhůt: 01.06.2012
Žádost o účast v DNS podat do: 18.06.2012 09:00
Nabídku podat do: 08.08.2012 09:00

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: Kancelářské potřeby 002-2012
  • Druh veřejné zakázky: Dodávky

Stručný popis předmětu:
Předmětem veřejné zakázky jsou dodávky:

- Kancelářské potřeby
- Plánovací systémy
- Drobné kancelářské vybavení
- Kancelářské potřeby z papíru a ostatní zboží
- Součásti a příslušenství psacích strojů
- Pytlíky a tašky
- Gumičky
- Kreslící pera

Postup zadání, předpokládaná hodnota

  • Postup: zakázka v DNS zahájená oznámením
  • Režim veřejné zakázky: nadlimitní
  • Předpokládaná hodnota: neuvedena

Zadavatel

  • Úřední název: Univerzita Palackého v Olomouci
  • IČO: 61989592
  • Poštovní adresa:
    Křížkovského 511/8
    771 47 Olomouc
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: 60050144

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.upol.cz)

Položky předmětu

Zadávací dokumentace

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Žádné vysvětlení, doplnění či změny zadávací dokumentace k zobrazení. Zkontrolujte též blok Zadávací dokumentace.

Hodnocení nabídek

Veřejné dokumenty

 

Přehled veřejných dokumentů

Název Popis Jméno souboru Velikost
Výzva kancelářské potřeby 002 Výzva kancelářské potřeby 002 Dokument PDF Výzva2.pdf 268.35 KB
Zadávací dokumentace Zadávací dokumentace Dokument PDF zadávací dokumentace KP 002-2012.pdf 415.20 KB
Příloha č. 1 ZD Specifikace Příloha č. 1 ZD Specifikace Dokument MS Excel Příloha č. 1 Specifikace.xls 1.00 MB
Příloha č. 2 Zadávací dokumentace-Smlouva Příloha č. 2 Zadávací dokumentace-Smlouva Dokument MS Word příloha č. 2 ZD Smlouva.doc 643.50 KB
Výsledek výzvy k podávání nabídek Výsledek výzvy k podávání nabídek Dokument MS Word Výsledek výzvy C12343.doc 284.00 KB
Kupní smlouva Kupní smlouva Dokument PDF Smlouva KP 002 Activa.pdf 1.32 MB
Příloha č. 1 Kupní smlouvy Activa Příloha č. 1 Kupní smlouvy Activa Dokument MS Excel Priloha c. 1 KS Activa.xlsx 46.12 KB
Písemná zpráva zadavatele Písemná zpráva zadavatele Dokument PDF Písemná zpráva Kan.potřeby 002.pdf 485.62 KB
Výše skutečně uhrazené ceny Výše skutečně uhrazené ceny Dokument MS Word vyse skutecne uhrazene ceny za plneni verejne zakazky.doc 313.00 KB

Formuláře

Název formuláře Typ Stav Uveřejněno v E-ZAK Uveřejněno ve VVZ
Zjednodušené oznámení o zakázce v rámci dynamického nákupního systému 09 uveřejněný 31.05.2012 neuvedeno
KOPIE: Opravný interní formulář k veřejné zakázce E01 uveřejněný 31.07.2012 ---
Opravný interní formulář k veřejné zakázce E01 zneplatněný 25.07.2012 ---

URL odkazy

Plnění smlouvy na základě veřejné zakázky

Seznam účastníků

Název IČO Země sídla/podnikání/bydliště Nabídková cena
v Kč bez DPH
Nabídková cena
v Kč vč. DPH
ACTIVA spol. s r.o. 48111198 Česká republika neuvedeno 79 208,00
MICOS spol. s r.o. 00533394 Česká republika neuvedeno 82 000,00

Vybraný dodavatel


Datum uzavření smlouvy: 14.08.2012

Název IČO Země sídla/podnikání/bydliště Smluvní cena
v Kč bez DPH
Smluvní cena
v Kč vč. DPH
ACTIVA spol. s r.o. 48111198 Česká republika 66 007,00 79 208,00

Skutečně uhrazená cena

Stav: Plnění smlouvy ukončeno
Rok plnění smlouvy Cena v Kč bez DPH Cena v Kč vč. DPH
2012 66 007,00 79 208,00