Public contract: Kancelářské potřeby 009/2014

Information on public contract

procurement procedure phase Awarded (archived)
Contract was awarded.
DBID: 1703
System number: P14V00000180
Under the Act: no. 137/2006 Coll.
Registration number in VVZ: 485408
Dynamic purchasing system:
Dynamický nákupní systém pro standardní kancelářské potřeby Univerzity Palackého v Olomouci
Date of start: 10.04.2014
Request to participate in DPS submit until: 28.04.2014 08:00
Tender submit to: 24.07.2014 09:00

Title, type and description of public contract

  • Title: Kancelářské potřeby 009/2014
  • Type of public contract: Supplies

Brief subject description:
Stručný popis předmětu:
Předmětem veřejné zakázky jsou dodávky:
- Kancelářské potřeby
- Plánovací systémy
- Drobné kancelářské vybavení
- Kancelářské potřeby z papíru a ostatní zboží
- Součásti a příslušenství psacích strojů
- Pytlíky a tašky
- Gumičky
- Kreslící pera

Procedure type, estimated value

  • Procedure: contract in DPS commenced by notice
  • Public contract regime: above-the-threshold
  • Estimated value: 492 133 Kč without VAT

Contracting authority

  • Official name: Univerzita Palackého v Olomouci
  • CRN: 61989592
  • Postal address:
    Křížkovského 511/8
    771 47 Olomouc
  • Contracting authority profile identification in VVZ: 60050144

Contact address

Tenders or requests to participate submit to:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.upol.cz)

Subject items

Procurement documents

Qualifications documentation not provided (or is part of procurement documents).

Procurement documents are provided electronically with direct access.

Procurement documents - files download

Title Description File name Size
Odkaz na ZD Odkaz na ZD Dokument PDF Odkaz DNS kan potreby_009-2014.pdf 220.86 KB

Explanation, completion, changes of procurement documents

Other messages for the contract

Evaluation of the tenders

Public documents

 

Overview of public documents

Title Description File name Size
priloha c. 1 ke KS Dokument MS Excel priloha c.. 1 KS 009.xls 588.50 KB
Written report of the contracting authority
Písemná zpráva zadavatele Písemná zpráva Dokument PDF KP 009 písemná zpráva zadavatele.pdf 285.87 KB
Contract, its changes and amendments
Smlouva s vítězným uchazečem Kupní smlouva UPOL x MICOS spol. s r.o. Dokument PDF Kupni smlouva DNSKP009.pdf 603.46 KB
Other
Výsledek výzvy Výsledek výzvy Dokument MS Word Výsledek výzvy KP 009 2014.doc 358.00 KB

Forms

Form title Type State Published in E-ZAK Published in VVZ
Opravný interní formulář k veřejné zakázce E01 published 16.07.2014 ---

URL addresses

Contract performance

List of tenderers

Name CRN Country of headquarters/place of business/habitation Tender price
in CZK without VAT
Tender price
in CZK with VAT
MICOS spol. s r.o. 00533394 Czech Republic 476 948,25 577 107,72

Selected contractor


Date of contract conclusion: 29.07.2014

Name CRN Country of headquarters/place of business/habitation Contractual price
in CZK without VAT
Contractual price
in CZK with VAT
MICOS spol. s r.o. 00533394 Czech Republic 476 948,25 577 107,72

List of subcontractors of winning contractor

Name CRN Country of headquarters/place of business/habitation
MP toner, spol. s r.o. 26235463 Czech Republic


Value finally paid

State: Contract performance terminated 18.08.2014
Contract performance year Price in CZK without VAT Price in CZK with VAT
2014 476 948,25 577 107,72