Veřejná zakázka: PdF UPOL – kancelářské vybavení a interaktivní tabule II.

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Zrušeno (v archivu)
Zakázka/soutěž byla zrušena.
DBID: 3548
Systémové číslo: P18V00000555
Dle zákona: č. 134/2016 Sb.
Evidenční číslo ve VVZ: Z2018-042327
Datum zahájení: 04.12.2018
Nabídku podat do: 07.01.2019 10:00
Datum zrušení: 05.03.2019

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: PdF UPOL – kancelářské vybavení a interaktivní tabule II.
  • Druh veřejné zakázky: Dodávky

Stručný popis předmětu:
Předmětem veřejné zakázky je dodávka kancelářského vybavení a interaktivních tabulí, spolu se souvisejícím příslušenstvím. Předmětem veřejné zakázky je vedle samotné dodávky také instalace, zaškolení obsluhy kvalifikovaným pracovníkem a zajištění záručního servisu. Podrobná technická specifikace je uvedena v odst. 2.2 zadávací dokumentace.

Součástí dodávky musí být veškeré nezbytné zařízení, umožňující úplnou instalaci požadované techniky, a to bez dalších zásahů a nákladů ze strany Zadavatele k dosažení všech parametrů požadovaných Zadavatelem v zadávací dokumentaci.

Druh zadávacího řízení, předpokládaná hodnota

  • Druh řízení: otevřené řízení
  • Režim veřejné zakázky: nadlimitní
  • Předpokládaná hodnota: 160 400 Kč bez DPH

Zadavatel

  • Úřední název: Univerzita Palackého v Olomouci
  • IČO: 61989592
  • Poštovní adresa:
    Křížkovského 511/8
    771 47 Olomouc
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: 60050144

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.upol.cz)

Kontakt

Položky předmětu

Zadávací dokumentace

Kvalifikační dokumentace není poskytována (resp. je součástí zadávací dokumentace).

Zadávací dokumentace je poskytována elektronicky bez omezení.

Zadávací dokumentace - soubory ke stažení

Název Popis Jméno souboru Velikost
Zadávací dokumentace v editovatelné podobě Zadávací dokumentace v editovatelné podobě Dokument MS Word ZD_PdF_kanceltechnika_intertab.docx 166,60 KiB
Zadávací dokumentace Zadávací dokumentace Dokument PDF ZD_PdF_kanceltechnika_intertab.pdf 1,02 MiB
Příloha č. 5 - technická specifikace Příloha č. 5 - technická specifikace Dokument MS Excel Priloha c. 5 ZD_specifikace.xls 127,50 KiB

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Veřejné dokumenty

 

Přehled veřejných dokumentů

Název Popis Jméno souboru Velikost
Rozhodnutí a oznámení o zrušení zadávacího řízení Rozhodnutí a oznámení o zrušení zadávacího řízení Dokument PDF rozhodnuti_o_zruseni.pdf 381,20 KiB
Písemná zpráva zadavatele Písemná zpráva zadavatele Dokument PDF Pisemna_zprava_zadavatele.PDF 2,03 MiB

Formuláře

URL odkazy

Seznam účastníků