Veřejná zakázka: Zabezpečení samoobslužných kopírovacích a tiskových služeb na UP v Olomouci (2020 – 2024)

Informace o veřejné zakázce

Položky předmětu

Žádné záznamy.

Zadávací dokumentace

Kvalifikační dokumentace není poskytována (resp. je součástí zadávací dokumentace).

Zadávací dokumentace je poskytována elektronicky bez omezení.

Zadávací dokumentace - soubory ke stažení

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Datum Druh zprávy Odesílatel Předmět o.
11.05.2020 20:06 vysvětlení, doplnění, změna dokumentace Petra Vopálková Vysvětlení zadávací dokumentace č. 3    
05.05.2020 16:11 vysvětlení, doplnění, změna dokumentace Petra Vopálková Vysvětlení / Doplnění zadávací dokumentace č. 2    
16.04.2020 13:15 vysvětlení, doplnění, změna dokumentace Petra Vopálková Vysvětlení zadávací dokumentace č. 1    

Veřejné dokumenty

Formuláře

Název formuláře Typ Stav Uveřejněno v E-ZAK Uveřejněno ve VVZ
Opravný interní formulář k veřejné zakázce E01 uveřejněný 05.05.2020 ---

URL odkazy

Plnění smlouvy na základě veřejné zakázky

Seznam účastníků

Název IČO Země sídla/podnikání/bydliště Nabídková cena
v Kč bez DPH
Nabídková cena
v Kč vč. DPH
Vyloučen
DATECO SERVICES s.r.o. 28425138 Česká republika 1 753 920,00 2 122 243,20 Ne
Konica Minolta Business Solutions Czech, spol. s r.o. 00176150 Česká republika 2 520 057,60 3 049 269,70 Ne
SHARP CENTRUM OLOMOUC s.r.o. 25353233 Česká republika 4 481 664,00 5 422 813,44 Ne
TARAN s.r.o. 25836692 Česká republika 1 728 902,40 2 091 971,90 Ne

Vybraný dodavatel


Datum uzavření smlouvy: 13.07.2020

Název IČO Země sídla/podnikání/bydliště Smluvní cena
v Kč bez DPH
Smluvní cena
v Kč vč. DPH
TARAN s.r.o. 25836692 Česká republika 1 728 902,40 2 091 971,90

Skutečně uhrazená cena

Stav: Probíhá plnění smlouvy
Rok plnění smlouvy Cena v Kč bez DPH Cena v Kč vč. DPH
2020 17 176,39 20 783,43
2021 123 026,86 148 862,50
2022 266 153,42 322 045,65
2023 297 139,96 359 539,35