Stručný popis předmětu:
Předmětem veřejné zakázky je:
a) je kompletní dodávka hardwarových (šest multifunkčních zařízení a k nim příslušným přístupovým terminálům) a softwarových komponent (rozšíření počtu licencovaných zařízení připojených ke stávající licenci systému SafeQ verze 6 o šest kusů) a jejich konfigurace pro potřeby zajištění kopírovacích, skenovacích a tiskových služeb pro zaměstnance PdF UP Olomouc. Jedná se tedy o instalaci a konfiguraci přístupového systému a napojení všech součástí kopírovacího systému (celkem požadováno šest multifunkčních zařízení) do přístupového systému a integrace s přístupovými terminály. Součástí je i převedení stávající databáze uživatelů a účtů SafeQ z verze 3.1 na aktuální (jedná se o cca 350 uživatelských účtů), a migrace databáze uživatelů a jejich nastavení, včetně nastavení účtování a nákladových středisek do nového prostředí se zachováním všech původních funkcionalit;
b) dodávka musí tvořit jeden kompletní funkční celek napojený na stávající infrastrukturu, včetně nespecifikovaného drobného materiálu a kabeláže vyplývajícího z konkrétně nabídnutého řešení. Součástí instalace bude sada metalické kabeláže pro propojení soustavy kopírovacích a tiskových zařízení do stávající struktury počítačové sítě PdF v délce a počtu nezbytném pro úplné a bezvadné zapojení;
c) úklid a odvoz všech obalů a dalších materiálů používaných při vlastní instalaci v souladu s ustanoveními zákona 185/2001 Sb., o odpadech, ve znění pozdějších předpisů z místa plnění
d) poskytovat servisní služby na kopírovacích strojích (dále také jen „servisní práce“) včetně dodávky náhradních dílů a příslušného spotřebního materiálu (mimo papíru) v rozsahu dále uvedeném v této Dokumentaci po dobu 60-ti měsíců ode dne protokolárního předání zařízení do užívání.
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.upol.cz)