Veřejná zakázka: Simulátory a audiovizuální systém simulačního centra LF a FZV UP v Olomouci

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Příjem nabídek
Dodavatelé mohou podávat nabídky (dle druhu zadávacího řízení všichni, nebo pouze vyzvaní).
DBID: 5640
Systémové číslo: P25V00000179
Dle zákona: č. 134/2016 Sb.
Evidenční číslo ve VVZ: Z2025-063405
Datum zahájení: 11.11.2025
Nabídku podat do: 12.12.2025 09:00

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: Simulátory a audiovizuální systém simulačního centra LF a FZV UP v Olomouci
  • Druh veřejné zakázky: Dodávky

Stručný popis předmětu:
Předmětem plnění veřejné zakázky je dodávka pokročilých pacientských simulátorů a audiovizuálního systému určeného pro simulační centrum, který umožňuje efektivně řídit, zaznamenávat a vyhodnocovat simulační školení na místě i in-situ. Audiovizuální systém zachycujte zvuk, video, anotace, monitory pacientů a data ze simulátorů.

Předmět veřejné zakázky zahrnuje:
a) dodávka audiovizuální techniky dle specifikace uvedené v příloze č. 4 zadávací dokumentace, včetně dopravy do sjednaného místa plnění, instalace v místě plnění, provedení zapojení, konfigurace, programování, zprovoznění a ověření funkčnosti všech instalovaných zařízení a dalších součástí zboží, zaškolení určených zaměstnanců Zadavatele a zajištění záručního servisu dodaného zboží;
b) dodávka 2 identických ks simulátoru dospělého pacienta dle specifikace uvedené v příloze č. 5 zadávací dokumentace, včetně dopravy do sjednaného místa plnění, instalace v místě plnění, zaškolení určených zaměstnanců Zadavatele a zajištění záručního servisu dodaného zboží;
c) dodávka 2 identických ks simulátoru dospělého pacienta s rozšířenými plicními funkcemi dle specifikace uvedené v příloze č. 6 zadávací dokumentace, včetně dopravy do sjednaného místa plnění, instalace v místě plnění, zaškolení určených zaměstnanců Zadavatele a zajištění záručního servisu dodaného zboží;
d) dodávka 1 ks simulátoru rozšířené neodkladné resuscitace dle specifikace uvedené v příloze č. 7 zadávací dokumentace, včetně dopravy do sjednaného místa plnění, instalace v místě plnění, zaškolení určených zaměstnanců Zadavatele a zajištění záručního servisu dodaného zboží;
e) dodávka 1 ks porodnického simulátoru dle specifikace uvedené v příloze č. 8 zadávací dokumentace, včetně dopravy do sjednaného místa plnění, instalace v místě plnění, zaškolení určených zaměstnanců Zadavatele a zajištění záručního servisu dodaného zboží;
f) dodávka 1 ks simulátoru dětského pacienta dle specifikace uvedené v příloze č. 9 zadávací dokumentace, včetně dopravy do sjednaného místa plnění, instalace v místě plnění, zaškolení určených zaměstnanců Zadavatele a zajištění záručního servisu dodaného zboží;
g) dodávka 1 ks simulátoru novorozence dle specifikace uvedené v příloze č. 10 zadávací dokumentace, včetně dopravy do sjednaného místa plnění, instalace v místě plnění, zaškolení určených zaměstnanců Zadavatele a zajištění záručního servisu dodaného zboží;
h) úklid a odvoz všech obalů a dalších materiálů z místa plnění používaných při vlastní instalaci v souladu s ustanoveními zákona č. 541/2020 Sb., o odpadech, ve znění pozdějších předpisů;
i) kompletace a instalace všech dodávaných komponent včetně příslušenství;
j) součinnost se zhotovitelem stavby - napojení techniky na předchystané stavební řešení (napojení na chráničky, instalace ve stropních podhledech, vývod kabelů v zemi);
k) uvedení do provozu, seřízení a odzkoušení jednotlivých komponent i zařízení jako celku, předání Zadavateli, zaškolení techniků Zadavatele;
l) technická podpora poskytovaná prostřednictvím telefonní linky musí být dostupná v pracovní dny minimálně v době od 9:00 do 16:00 hod.,
a to vše ve vybraných místnostech ve 3. NP (LF) a 4. NP (FZV) novostavby Simulačního centra Lékařské fakulty Univerzity Palackého v Olomouci.

Podrobné vymezení předmětu veřejné zakázky, technické podmínky a specifikace jsou obsaženy v příloze č. 4, 5, 6, 7, 8, 9 a 10 zadávací dokumentace, jejíž součástí jsou také půdorysy 3. NP a 4. NP dotčeného objektu.

Druh zadávacího řízení, předpokládaná hodnota

  • Druh řízení: otevřené řízení
  • Režim veřejné zakázky: nadlimitní
  • Předpokládaná hodnota: 33 400 000 Kč bez DPH
  • Identifikátor dotačního projektu: CZ.02.02.01/00/23_023/0009111

Místo plnění

  • Olomouc

Zadavatel

  • Úřední název: Univerzita Palackého v Olomouci
  • IČO: 61989592
  • Poštovní adresa:
    Křížkovského 511/8
    77900 Olomouc
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: 60050144

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.upol.cz)

Elektronická komunikace

V rámci této zakázky je možné komunikovat elektronicky prostřednictvím eKomunikace Portálu dodavatele platformy FEN.cz

Kontakt

Položky předmětu (CPV)

Zadávací dokumentace

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Veřejné dokumenty

Formuláře

URL odkazy