Public contract: Rámcová dohoda na dodávky kancelářského papíru a obálek pro potřeby Univerzity Palackého v Olomouci 2026 - 2027

Information on public contract

procurement procedure phase Awarded
Contract was awarded.
DBID: 5708
System number: P25V00000247
Under the Act: no. 134/2016 Coll.
Date of commence: 15.08.2025
Tender submit to: 02.09.2025 09:00

Title, type and description of public contract

  • Title: Rámcová dohoda na dodávky kancelářského papíru a obálek pro potřeby Univerzity Palackého v Olomouci 2026 - 2027
  • Type of public contract: Supplies
  • Contract for the framework agreement.

Brief subject description:
Předmětem této veřejné zakázky je uzavření rámcové dohody ve smyslu § 131 a násl. Zákona s jedním Dodavatelem na dodávky kancelářského papíru a obálek specifikovaných v příloze č. 1 a v příloze č. 2 Dokumentace pro potřeby Univerzity Palackého v Olomouci. Rámcová dohoda bude s vybraným dodavatelem uzavřena na dobu určitou – na dobu dvou let od nabytí účinnosti příslušné rámcové dohody.

Procedure type, estimated value

  • Procedure type: simplified below-the-threshold procedure
  • Public contract regime: below-the-threshold
  • Estimated value: 3 000 000 Kč without VAT
  • Subsidy project identifier: OP JAK, NPO

Place of performance

  • Olomouc

Contracting authority

  • Official name: Univerzita Palackého v Olomouci
  • CRN: 61989592
  • Postal address:
    Křížkovského 511/8
    77900 Olomouc
  • Contracting authority profile identification in VVZ: 60050144

Contact address

Tenders or requests to participate submit to:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.upol.cz)

Electronic communication

Within this contract, it is possible to communicate electronically via the eCommunication of the Contractor portal of the FEN.cz platform

Contact

Subject items (CPV)

Procurement documents

Explanation, completion, changes of procurement documents

Public documents

Forms

URL addresses

Contract performance