Veřejná zakázka: Rámcová dohoda na dodávky kancelářského papíru a obálek pro potřeby Univerzity Palackého v Olomouci 2026 - 2027

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Zadáno
Zakázka byla zadána.
DBID: 5708
Systémové číslo: P25V00000247
Dle zákona: č. 134/2016 Sb.
Datum zahájení: 15.08.2025
Nabídku podat do: 02.09.2025 09:00

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: Rámcová dohoda na dodávky kancelářského papíru a obálek pro potřeby Univerzity Palackého v Olomouci 2026 - 2027
  • Druh veřejné zakázky: Dodávky
  • Zakázka na rámcovou dohodu.

Stručný popis předmětu:
Předmětem této veřejné zakázky je uzavření rámcové dohody ve smyslu § 131 a násl. Zákona s jedním Dodavatelem na dodávky kancelářského papíru a obálek specifikovaných v příloze č. 1 a v příloze č. 2 Dokumentace pro potřeby Univerzity Palackého v Olomouci. Rámcová dohoda bude s vybraným dodavatelem uzavřena na dobu určitou – na dobu dvou let od nabytí účinnosti příslušné rámcové dohody.

Druh zadávacího řízení, předpokládaná hodnota

  • Druh řízení: zjednodušené podlimitní řízení
  • Režim veřejné zakázky: podlimitní
  • Předpokládaná hodnota: 3 000 000 Kč bez DPH
  • Identifikátor dotačního projektu: OP JAK, NPO

Místo plnění

  • Olomouc

Zadavatel

  • Úřední název: Univerzita Palackého v Olomouci
  • IČO: 61989592
  • Poštovní adresa:
    Křížkovského 511/8
    77900 Olomouc
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: 60050144

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.upol.cz)

Elektronická komunikace

V rámci této zakázky je možné komunikovat elektronicky prostřednictvím eKomunikace Portálu dodavatele platformy FEN.cz

Kontakt

Položky předmětu (CPV)

Zadávací dokumentace

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Veřejné dokumenty

Formuláře

URL odkazy

Plnění smlouvy na základě veřejné zakázky