Public contract: Komplexní dodávka a servis kopírovacích a tiskových zařízení pro PdF UP Olomouc a související služby

Information on public contract

procurement procedure phase Awarded
Contract was awarded.
DBID: 4042
System number: P20V00000161
Under the Act: no. 134/2016 Coll.
Registration number in VVZ: Z2020-030365
Date of commence: 28.08.2020
Tender submit to: 29.09.2020 09:00

Title, type and description of public contract

  • Title: Komplexní dodávka a servis kopírovacích a tiskových zařízení pro PdF UP Olomouc a související služby
  • Type of public contract: Services

Brief subject description:
Předmětem veřejné zakázky je:
a) je kompletní dodávka hardwarových (šest multifunkčních zařízení a k nim příslušným přístupovým terminálům) a softwarových komponent (rozšíření počtu licencovaných zařízení připojených ke stávající licenci systému SafeQ verze 6 o šest kusů) a jejich konfigurace pro potřeby zajištění kopírovacích, skenovacích a tiskových služeb pro zaměstnance PdF UP Olomouc. Jedná se tedy o instalaci a konfiguraci přístupového systému a napojení všech součástí kopírovacího systému (celkem požadováno šest multifunkčních zařízení) do přístupového systému a integrace s přístupovými terminály. Součástí je i převedení stávající databáze uživatelů a účtů SafeQ z verze 3.1 na aktuální (jedná se o cca 350 uživatelských účtů), a migrace databáze uživatelů a jejich nastavení, včetně nastavení účtování a nákladových středisek do nového prostředí se zachováním všech původních funkcionalit;
b) dodávka musí tvořit jeden kompletní funkční celek napojený na stávající infrastrukturu, včetně nespecifikovaného drobného materiálu a kabeláže vyplývajícího z konkrétně nabídnutého řešení. Součástí instalace bude sada metalické kabeláže pro propojení soustavy kopírovacích a tiskových zařízení do stávající struktury počítačové sítě PdF v délce a počtu nezbytném pro úplné a bezvadné zapojení;
c) úklid a odvoz všech obalů a dalších materiálů používaných při vlastní instalaci v souladu s ustanoveními zákona 185/2001 Sb., o odpadech, ve znění pozdějších předpisů z místa plnění

d) poskytovat servisní služby na kopírovacích strojích (dále také jen „servisní práce“) včetně dodávky náhradních dílů a příslušného spotřebního materiálu (mimo papíru) v rozsahu dále uvedeném v této Dokumentaci po dobu 60-ti měsíců ode dne protokolárního předání zařízení do užívání.

Procedure type, estimated value

  • Procedure type: open procedure
  • Public contract regime: above-the-threshold
  • Estimated value: 4 100 000 Kč without VAT

Contracting authority

  • Official name: Univerzita Palackého v Olomouci
  • CRN: 61989592
  • Postal address:
    Křížkovského 511/8
    771 47 Olomouc
  • Contracting authority profile identification in VVZ: 60050144

Contact address

Tenders or requests to participate submit to:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.upol.cz)

Contact

Subject items

No records to display.

Procurement documents

Qualifications documentation not provided (or is part of procurement documents).

Procurement documents are provided electronically with direct access.

Procurement documents - files download

Explanation, completion, changes of procurement documents

Date Message type Sender Subject r.
11.09.2020 13:21 explanation, completion, changes of procurement documents Petra Jungová Vysvětlení / Doplnění / Změna zadávací dokumentace č. 2    
04.09.2020 09:51 explanation, completion, changes of procurement documents Petra Jungová Vysvětlení / Doplnění / Změna zadávací dokumentace č. 1    

Public documents

Forms

Form title Type State Published in E-ZAK Published in VVZ
Opravný interní formulář k veřejné zakázce E01 published 12.10.2020 ---

URL addresses

URL title URL address Action
URL of the public contract in E-ZAK https://zakazky.upol.cz/vz00004042

Contract performance

List of tenderers

Name CRN Country of headquarters/place of business/habitation Tender price
in CZK without VAT
Tender price
in CZK with VAT
Excluded
Konica Minolta Business Solutions Czech, spol. s r.o. 00176150 Czech Republic 3 225 600,00 3 902 976,00 No
TARAN s.r.o. 25836692 Czech Republic 2 868 446,00 3 470 819,00 No

Selected contractor


Date of contract conclusion: 04.01.2021

Name CRN Country of headquarters/place of business/habitation Contractual price
in CZK without VAT
Contractual price
in CZK with VAT
TARAN s.r.o. 25836692 Czech Republic 2 868 446,00 3 470 819,00

Value finally paid

State: Contract performance in progress
Contract performance year Price in CZK without VAT Price in CZK with VAT
2020 0,00 0,00
2021 1 149 895,11 1 384 348,66
2022 60 588,36 73 311,99
2023 82 103,88 99 345,70